• English
  • Українська
  • Консольний Проєкт ETS2 & ATS: Поглиблений погляд на розробку для PS5 та Xbox
    Консольний Проєкт ETS2 & ATS:
    Поглиблений погляд на розробку для PS5 та Xbox

    Сьогодні розробники діляться новими подробицями нашої роботи. Вона сфокусована на випуску ігор Euro Truck Simulator 2 та American Truck Simulator на консолях. Ми підготували відео. У ньому наші ключові колеги, залучені до цього Консольного Проєкту, детальніше розкажуть про його прогрес. Давайте подивимося його разом!

    Відео-анонс: Консольний Проєкт ETS2 та ATS

    Прогрес та виклики Консольного Проєкту

    Ми знаємо, що наша #BestCommunityEver дуже прагне почути більше про вихід наших ігор на PlayStation 5 та Xbox Series X\|S. Ми також раді розповісти вам про те, як просувається цей величезний Консольний Проєкт. Хоча ми вже перебуваємо на просунутій стадії, нам ще потрібно пройти значний шлях, перш ніж доставити цей великий вантаж. Нашою головною метою є забезпечення плавного та високоякісного ігрового досвіду, який відповідатиме очікуванням консольних гравців. Це означає оптимізацію інтерфейсу та елементів керування.

    Технічні особливості адаптації

    Цей Консольний Проєкт вимагає залучення всіх відділів компанії. Він продовжує створювати багато нових розробок і викликів для багатьох наших фахівців. Наприклад, команді програмістів доводиться адаптувати наш ігровий рушій під унікальні апаратні вимоги кожної консолі. Ми працюємо над покращенням візуальної якості. Це стосується, зокрема, частоти кадрів і стабільності. Ми також інтегруємо функціонал, специфічний для консолей, такий як адаптивні тригери контролерів. Ми гарантуємо, що вся команда старанно працює, щоб перенести всю глибину ігор ETS2 та ATS. Ми також пам’ятаємо про необхідність підтримки всього наявного контенту, включно з великою кількістю DLC. Звісно, ми продовжуватимемо ділитися новинами про цей Консольний Проєкт у міру його розвитку.

    Наші дизайнери інтерфейсу користувача переробляють багато елементів. Вони повинні ідеально підходити для гри з геймпадом на великому екрані. Це особливо важливо для таких складних симуляторів, як наші. У відео ви почуєте думки про те, як ми балансуємо між збереженням автентичності симулятора та зручністю консольного досвіду. А поки ви чекаєте на консольний реліз, ми продовжуємо розширювати карти для ПК.

    Погляд за лаштунки від розробників

    А тепер, без зайвих слів, ми дозволимо нашим колегам відкрити вам завісу та показати, що відбувається за лаштунками. Вони краще розкажуть про деталі роботи над **Консольним Проєктом** і про те, наскільки команда віддана цій справі.

    Додайте до списку бажаного та слідкуйте за новинами

    Сподіваємося, вам сподобалася ця розмова про наш Консольний Проєкт. Якщо ви з нетерпінням чекаєте можливості виїхати на дороги на консолях, обов’язково додайте ETS2 та ATS до свого списку бажаного на обраній платформі.

    Ми поділимося всією важливою інформацією про цей проєкт, щойно будемо готові. Обов’язково слідкуйте за нами на X/Twitter, Facebook, Instagram, Bluesky та YouTube, щоб не пропустити жодних новин. Або ви можете підписатися на нашу розсилку, щоб залишатися в курсі. До наступного разу, побачимося на дорозі!

    Залишити відповідь

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *